Vanwege het slechte weer is de kans groot dat er morgen (zaterdag) afgelastingen plaats zullen gaan vinden.

Indien er een algehele afgelasting van de KNVB (teletekst pagina 603) komt zijn al onze comptetitie wedstrijden afgelast, dus ook de wedstrijden op het kunstgrasveld (veld 3). Ook al zou dit bespeelbaar zijn.

Indien geen algehele afgelasting door de KNVB komt, maar onze natuurgrasvelden (veld 1,2,4) te slecht zijn om te bespelen gaan de wedstrijden op het kunstgrasveld wel gewoon door. De DEF-wedstrijden die zijn ingepland op kunstgras gaan dan door.
Voor ABC geldt dat wedstrijden in categorie A (voor DAW alleen A1, B1 en C1) niet mogen worden afgelast terwijl wedstrijden in categorie B (alle andere teams) doorgaan. Dit is door de KNVB bepaald. Dus hier gaan wedstrijden gepland op kunstgras door tenzij A1, B1 of C1 een thuiswedstrijd heeft die op het hoofdveld is ingepland. In dat geval zijn we verplicht om A1, B1 en C1 te laten spelen op kunstgras en kan de op kunstgras geplande wedstrijd niet doorgaan. Voor zaterdag 6/11 zou dit kunnen betekenen dat de op kunstgras geplande wedstrijd van B3 om 15.00 uur moet wijken voor de om 15.00 uur geplande wedstrijd van de A1.

Uiteraard zullen berichten hierover zo snel mogelijk op deze site en op de infolijn gezet worden (462214)