Een heel aantal teams heeft opgegeven mee te willen naar de wedstrijd FC Den Bosch tegen Volendam. Als het goed is zullen we met meer dan 200 DAWers aanwezig zijn. Een mooi aantal. Hieronder volgen een aantal zaken die per team geregeld moeten worden. Let hier goed op.

- De kaarten zijn vrijdag vanaf 18.00 uur in de kantine van DAW bij Mari af te halen. Mocht dit een probleem zijn, dan graag een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
- Zorg goed voor vervoer. Dit moet per team geregeld worden. Hebben de chauffeurs ook kaarten?
- Zorg dat de kinderen goed aangekleed meegaan. Het kan koud zijn, en de avond is lang. Zeker voor de allerjongste.
- Eten en drinken meenemen mag, maar neem geen blikjes mee. Deze kunnen verboden zijn in het stadion.
- Ben enthousiast en geniet van de avond, maar maak er geen speeltuin van. Ook misdragingen zijn uiteraard uit den boze.
- Per team blijft de leiding verantwoordelijk. Er kan altijd een beroep op Marcel gedaan worden, die is ook aanwezig (06-46217052)
- Korte routebeschrijving: komende vanuit Schaijk over de A59 neem je de afslag 48 Rosmalen. Je vervolgt deze weg (graafsebaan) totdat je onder de A2 doorgereden bent. Daarna sla je rechts af (de grote Elst) Deze weg wordt vanzelf de stadionlaan en komt langs het stadion. (navigatie: victorialaan 21, den bosch)
- Veel plezier......

Van een aantal teams zijn er geen of te weinig email adressen meegestuurd. Dit is voor FC Den Bosch een voorwaarde om de kaarten gratis beschikbaar te stellen. De adressen worden niet aan derde doorgegeven, en zijn uitsluitend voor digitale post van FC Den Bosch.
Hieronder een overzicht van de teams die nog email adressen in moeten leveren. Dit kan via de email (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.), of anders uiterlijk vrijdag bij het ophalen van de kaarten.

TEAM

AANTAL