Onderstaande teams hebben zich weten te plaatsen voor de Finale van de Simply the Best kwis op Zaterdag 22 Jan. a.s.

Het beloofd bere-spannend te worden: Alle favorieten en oud-winnaars hebben zich weten te plaatsten, daarnaast hebben een aantal outsiders indruk gemaakt tijdens de voorronde.

Voor de finalisten is het goed om te weten dat de bedenktijd na het stellen van de laatste vraag teruggebracht zal worden van 5 naar 3 minuten.
Finalisten die de voorronde met 5 personen gespeeld hebben, spelen ook met deze 5 de Finale. Er kan niet gewisseld worden.
Teams die nog geen 5 personen ingezet hebben, kunnen dit nu wel doen.

Wellicht ten overvloede willen wij benadrukken dat gebruik van mobiele telefoons tijdens de Finale bestraft wordt met diskwalificatie, ook het gebruik van schrijfblokjes met aantekeningen is natuurlijk niet toegestaan.
Het heeft nog nooit problemen gegeven en dat willen we graag zo houden.

We beginnen weer om 20.00 uur precies, clubhuis open 19.00 uur.

Finalisten Simply the Best
Ok noch Ok 2
Ok noch Ok 1
Toen was geluk heel gewoon