Hierbij een verzoek aan alle leiders van de jeugdteams om zo snel mogelijk de vervoerslijsten in te leveren bij of  mailen naar de klassecoordinator. Zij zullen er voor zorgen dat de vervoersgegevens worden opgenomen bij het wedstrijdprogramma (het 'i' icoontje achter de wedstrijd). De vervoerslijst kun je vinden op deze site onder Jeugd/Vervoerslijst.

Het wedstrijdprogramma kun je vinden op voetbal.nl. Ga op voetbal.nl naar je eigen team en klik vervolgens op 'comp indeling''om het volledige wedstrijdprogramma te kunnen zien. Het wedstrijdprogramma bevat alleen speeldagen en geen datums. De bijbehorende datums kunnen worden opgezocht in de wedstrijdkalender.  Klik hier om de wedstrijdkalender te bekijken.

Heb je vragen over de wedstrijdkalender of het wedstrijdprogramma, neem dan contact op Frans v.d. Linden ( Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of met je eigen klassecoordinator.

Hieronder de mailadressen van de klassecoordinatoren:

E-klasse                              : Gerard Wittenberg (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)
F-klasse                              : Eddie Manders (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)