Onze trouwe verzorger Ton van Paassen heeft aangegeven het na dit seizoen wat rusterig aan te willen gaan doen. We zijn derhalve op zoek naar een opvolger voor Ton voor de medische verzorging van de heren A-Selectie op zondag.
Bij voorkeur zoeken wij een Verzorger (M/V) die ook op de trainingsavonden, dinsdag en donderdag, aanwezig is.
Dit is echter geen absolute must. In overleg is Ton bereid om eventueel nog 1 of 2 trainingsavonden de verzorging voor zijn rekening te nemen.

Wanneer u interesse heeft in deze afwisselende job kunt u contact opnemen met Gerard Manders ( Voorzitter Technische Commissie, tel. 0486 - 461786 of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)

"Vakinhoudelijk" kan contact opgenomen worden met Ton van Paassen (06 29313488) of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.