UITNODIGING VOETBALCLINIC FC DEN BOSCH VOOR E- EN F-SPELERS

Op 23 maart 2011 wordt bij DAW van 14.00 tot 16.00 een voetbalclinic (training) verzorgd door een aantal spelers  van FC Den Bosch waaronder Schaijkenaar en oud-DAW’er Brahim Zaari. Deze clinic is bedoeld voor alle E- en F-spelers.

Op deze dag vervallen de normale trainingen voor alle E- en F-teams.

Graag willen we weten of je op deze dag aanwezig zult zijn bij deze clinic. Als het goed is hebben afgelopen zaterdag de leiders opgaveformulieren uitgedeeld aan de spelers, mocht dit niet het geval zijn dan kun je hier een opgaveformulier downloaden.

Vul het strookje in op het opgaveformulier en lever deze zo snel mogelijk in (ook als je niet komt) bij het wedstrijdsecretariaat van DAW, bij Eddie Manders, Bolderik 34 (voor F-spelers) of Gerard Wittenberg, Korte Zwaard 12 (voor E-spelers).