Al jaren achtereen is het de traditie bij DAW. Op de dinsdag vóór carnaval wordt in de kantine een carnavalsdisco gehouden voor alle D- en E spelers, ook deze keer was er volop belangstelling. Onder leiding van de DJ’s Frank en Joris kon er gedanst en gehost worden. Hoewel de Schaijkse jeugdprins Joris niet officieel als prins aanwezig was maar als speler uit de E klasse, was hij niet te beroerd om het feest te openen. Hij schoot een bal strak in een doeltje en hij wenste iedereen een leuke avond. Er werd niet alleen gedanst maar tijdens het feest werd ook het spel “A minute to win it” gespeeld. De kinderen werden verdeeld in groepen en iedereen moest binnen een minuut een spelletje doen. Zo werden er punten vergaard voor hun team. Aan het einde werd het team met de meeste punten beloond met een snoepzak en een Hawaï slinger. Ook was er een snoepzak voor de drie best verklede feestgangers. Om 20.00 uur was het feest afgelopen en ging iedereen moe maar voldaan naar huis.