Een sportieve en gezellige bezigheid tijdens de zomerstop!

Op zaterdag 23 april aanstaande gaat de SP Maasland Run Classic weer van start. Dit hardloopcircuit bestaat uit tien wedstrijden in verschillende dorpen in het Maasland. Er ligt voor iedere hardloper een uitdaging om één of meerdere wedstrijden mee te lopen. Zowel goed getrainde lopers als recreanten zijn van harte welkom om mee te doen aan de MRC 2011. Ook is het een prima bezigheid voor voetballers die hun conditie op peil willen houden tijdens de zomerstop.

Men kan kiezen voor deelname aan de 5 of de 10 kilometer. Bij een aantal wedstrijden worden ook jeugdlopen georganiseerd. Op de website is te zien bij welke wedstrijden dit het geval is. Na afloop van elke wedstrijd vindt er een prijsuitreiking plaats en na afloop van de laatste wedstrijd zal er een eindklassement opgemaakt worden uit de beste zes wedstrijden. Bij deelname aan alle wedstrijden ontvangt u een leuk aandenken.

De eerste wedstrijd uit het MRC- circuit is de Bomenparkloop in Heesch op zaterdag 23 april. Vanaf 15.30 uur is de inschrijving geopend en om 17.00 uur zal vanaf de Vorsselweg in Heesch het startschot klinken voor zowel de 5- en 10 kilometerwedstrijd. Voor meer informatie over deze wedstrijd kan contact opgenomen worden met Marleen Frunt (0412-454791) of kan gekeken worden op de website van AV Oss ’78.

Een overzicht van alle wedstrijden:
1. Bomenparkloop Heesch – Zaterdag 23 april
2. Biescamploop Geffen – Vrijdag 6 mei
3. Vunderkeloop Macharen – Vrijdag 13 mei
4. Tribuneloop Oss – Woensdag 1 juni
5. Pinksterloop Nistelrode – Zaterdag 11 juni
6. Keienloop Megen – Zaterdag 25 juni
7. Appelternloop Appeltern – Zaterdag 9 juli
8. Hazenakkerloop Oss – Woensdag 24 augustus
9. 10 van Berghem Berghem – Vrijdag 2 september
10. Rusheuvelloop Oss – Zaterdag 17 september

Voor meer informatie over de data en tijden van de wedstrijden, foto’s, uitslagen en het tussenklassement kunt u kijken op www.avoss78.nl/mrc.

Wij hopen jullie allen te mogen begroeten bij de eerste wedstrijd van het MRC-circuit!

Met vriendelijke groeten,
Lieke Bouwens