Woensdagmiddag 23 maart hebben 136 DAW-spelertjes uit de E- en F- klasse deelgenomen aan de voetbalclinic van FC den Bosch bij DAW. De clinic is georganiseerd als blijk van waardering voor de prettige samenwerking tussen DAW en FC Den Bosch. Tijdens de afgelopen vorstperiode heeft o.a. DAW FC Den Bosch de mogelijkheid geboden om van hun sportvelden gebruik te maken. Het beloften team van FC den Bosch heeft een competitiewedstrijd gespeeld bij DAW op een moment dat de velden op het PBO Opleidings- en Trainingscomplex en Stadion De Vliert niet voldoende bespeelbaar bleken.

Vijf spelers van het eerste van FC den Bosch (Brahim Zaari, Mohamed El Makrini, Paco van Moorsel, Samuel Scheimann en Wilmer Kousemaker) zijn naar DAW gekomen om naast 10 DAW-trainers en leiders er een leuke middag van te maken.

Het eerste deel bestond uit basis techniek training en na de pauze hebben ze nog partij vormen gedaan van een tegen een, twee tegen twee, en drie tegen drie.

Na afloop kregen spelertjes van DAW nog een elftalfoto en een informatieboekje van FC den Bosch mee naar huis. Ook kregen ze een uitnodiging om een wedstrijd van FC den Bosch te gaan bekijken, daarvoor kunnen de leiders van het team een aanmeldingsformulier in hun postvak vinden. Het betreft de wedstrijd FC den Bosch tegen FC Dordrecht op vrijdag 1 april, aanvang 20.00 uur.

Het was een prima middag met een geweldige opkomst en zonder blessures.

Hieronder staam een paar foto's van deze middag. Op de eerste foto staan 4 van de 5 aanwezige FC den Bosch spelers. Van links naar rechts: Paco van Moorsel, Schaijkenaar en oud-DAW'er Brahim Zaari, Mohamed El Makrini en Samuel Scheimann. Niet op de foto staat Wilmer Kousemaker.

daw_clinic_2011_foto_3

daw_clinic_2011_foto_2

daw_clinic_2011_foto_1

Ook op de site van FC Den Bosch een artikel met veel foto's van deze clinic.